Re: WINDOWS ME

Autor: Onkel Jurak (kurtho_at_web.de)
Data: Mon 25 Sep 2000 - 21:21:39 MET DST

"Kaizen" <"nospam,kaizen"@poczta.fm> schrieb im Newsbeitrag
news:39CF28CA.A6BF5A3_at_poczta.fm...
> Onkel Jurak wrote:
> [...]
>
> Ryzykant. Dlaczego tak z uporem maniaka wszyscy starają się mieszać PQM
> pod windą? Przecież żaden program nie może być bardziej stabilny, niż
> system pod którym działa. Zrób sobie dyskietkę startową za pmocą PQM5 i
> mieszaj nim pod dosem.
>
> --
> Pozdrawiam,
> Kaizen kaizen_at_poczta.fm
> gadu-gadu 2122

- byc moze masz troche racji, ale mnie rozpiescilo chyba to, ze od kiedy
pracuje z pm. czy to byla czworka, czy teraz piatka, jeszcze nigdy jak dotad
nie mialem najmniejszych, czy to strat czy jakichkolwiek problemow, a
naszatkowalem sie juz tych dyskow troche. gdy mi sie cos kiedys
niepowiedzie, bede pamietal o twoim zdaniu;-)
pozdrowienia jurek