Problem z wyszukiwarkami

Autor: ViperNet (vipernet_at_poland.com)
Data: Mon 25 Sep 2000 - 18:44:58 MET DST

Witam!

Mam taki dziwny problem. Mianowicie nie moge nic wpisac w pola
znajdujace sie na stronach internetowych, np. w wyszukiwarkach. Nie wiem
co sie dzieje bo jeszcze wczoraj wszystko dzialalo. Wydaje mi sie, ze
nie jest to wina zadnego wirusa (mam aktywnego antywirusa z aktualna
baza wirusow) chociaz oczywiscie moge sie mylic. Bardzo prosze o pomoc,
gdyz problem ten jest naprawde bardzo denerwujacy.

Pozdrawiam
Muton