Re: chlodzenie komputera woda

Autor: Dexter (dexter_at_astercity.net)
Data: Mon 25 Sep 2000 - 18:40:34 MET DST

> czy ktos na grupie ma jakies doswiadczenia z chlodzeniem komputera woda?
> denerwuja mnie wiatraczki:) jak duze akwarium trzeba postawic? jak mocne
> pompki? jak zrobic bilans ciepla? jak glosne sa pompki? czy lepiej, zeby
> woda byla pompowana do gory, czy w dol? moze jakies url'e? TIA

Ja mam doświadczenia z wodą. Akwarium jest zbedne jeżeli zastosujesz jakiś
radiator do chlodzenia wody.
U mnie jest to nagrzewnica od Ikarusa. Do tego pompka 600l/h jakiś pojemnik
na wodę w którym można zanurzyć pompkę parę rurek, waterblock na procesor i
gotowe. Koszt takiej imprezy około 150 zł w zależności od użytej
nagrzewnicy. Całość chłodzi do temperatury pokojowej i tak zostaje bez
względu na obciążenie.
Pozdro
Dexter
www.astercity.net/~dexter