Re: ICQ i IExplorer

Autor: housik (housik_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 25 Sep 2000 - 15:47:29 MET DST

     98 A BETA - ladooje mi sie nadal chociaz wlaczam w opcjach zeby ladowal
strone pusta przy uruchomieniu . A ta cholera wlacza mi na poczatek stronke
z katalogu TEMP po kotrej jest przejscie na mirabilisa . Wymazywalem ta
stronke z TEMPa a le to nic nie daje . Chyba bede musial zainstalowac nowa
wersje ICQ ...

pozdr.

housik

<39C69D4F.BE83203_at_zeus.polsl.gliwice.pl>...