Re: Riva

Autor: Roman Sąsiada (katoda_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 25 Sep 2000 - 15:57:06 MET DST

Witek wrote:

> Witam.
> Mam problem .
> Po zainstalowaniu karty Riva TNT 2 64 (AGP) zle dziala wiekszosc
> moich gier (starszych) Obraz jes taki przeskakujący.Instalowalem
> Direct 5 ,6 ,7 i nic . Na poprzednie j karcie Woodo Rush było ok.
> nie dzialaly za to nowe gry .

Nie napisales jakie to gry, ale sadzac po Twojej starej karcie to byly
raczej gry uzywajace Glide. Jezeli gra nie ma opcji wyboru standardowego
sterownika graficznego OpenGl zamiast Glide (np jak w Quake2 - masz do
wyboru rozne typy OpenGl, od Voodoo do PowerVr), to przed klatkowaniem
gierek uratuje cie jedynie zamiana karty na Voodoo3...

Aha i prosze sie nie czepiac sformułowań typu "sterownik OpenGl",
wszyscy chyba wiedza, o co mi chodzi :-))

--
Roman Sasiada
katoda_at_poczta.onet.pl   katoda_at_kki.net.pl