Re: Duży dysk na starym sprzęcie.

Autor: Andrzej Krzysztofowicz (ankry_at_green.mif.pg.gda.pl)
Data: Mon 25 Sep 2000 - 14:58:06 MET DST

In pl.comp.os.linux.sprzet Konrad Stepien <konrad_at_interdata.pl> wrote:

> Fakt, jak się ma 20GB to w sumie co za problem. Ja nigdy nie daję
> więcej swapa niż 2xRAM, bo jak taki swap się zapcha to i tak się
> sensownie pracować nie da (wyjątek to maszynki z 8MB RAM, bo tam
> nie ma wyjścia). A jak chwilowo potrzebuję się przemęczyć
> (jakieś zadania na noc) to zakładam swapfile.
> Tak BTW to pwenikiem dało by się jakiegoś demona napisać
> który będzie dokładał swapa jak się podstawowy skończy.

Podpowiem, ze powyzsze pochodzi z komputera kolegi (Solaris, ale to
nieistotne), ktory codziennie idac do domu odpala 30-50 netscape'ow, zeby mu
sie odpowiednie strony do cache'a zaladowaly...
:)

  Andrzej M. Krzysztofowicz               ankry_at_mif.pg.gda.pl
  tel.  (0-58) 347 14 61
Wydz.Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdanskiej