Re: Duży dysk na starym sprzęcie.

Autor: Konrad Stepien (konrad_at_interdata.pl)
Data: Fri 22 Sep 2000 - 21:42:57 MET DST

Andrzej Krzysztofowicz <ankry_at_green.mif.pg.gda.pl> napisał(a):

>To co powinien - zapas.
>Moze ma takie dosiwadczenia:
>
># Memory: 96M real, 2240K free, 139M swap in use, 309M swap free

Fakt, jak się ma 20GB to w sumie co za problem. Ja nigdy nie daję
więcej swapa niż 2xRAM, bo jak taki swap się zapcha to i tak się
sensownie pracować nie da (wyjątek to maszynki z 8MB RAM, bo tam
nie ma wyjścia). A jak chwilowo potrzebuję się przemęczyć
(jakieś zadania na noc) to zakładam swapfile.
Tak BTW to pwenikiem dało by się jakiegoś demona napisać
który będzie dokładał swapa jak się podstawowy skończy.

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad_at_interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.