Re: PIII 850 a CII 566@850

Autor: SqT (sqt_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 25 Sep 2000 - 13:48:18 MET DST

> Czy PIII 850 i CII 566_at_850 beda mialy zblizone rezultaty
> w benchmarkach jesli chodzi o wydajnosc czy tez PIII beda
> znacznie szybsze ... Oba na FCPGA i w tym samym kompie ?

C 566_at_850 to ok P3 700
Najprosciej i po chlopsku.
Problem polega w ilosci cache jezeli operacje mieszcza sie w cache'u
to to osiagi sa zblizone ale z reguly ten ciag przekracza te 128kB.
Po za tym z tego co mi wiadomo to Celeron ma jednk troche okrojone
pare rzeczy jezeli chodzi o transfer.

Jezeli tylko grasz i taki sobie Office to zdecydowanie Celeron.
Jezeli jednak uwazasz ze .... to kup sobie P3 roznica jest do odczucia
ale coz troche malo warta swojej ceny, ale zawsze cos.

Jak by tak nie bylo to po co ludzie by sie tak teraz zabijali za 1Giga Hz.

Mniemama ze chyba dobrze to rozumie, jak nie prosze poprawic,

Pozdrawiam.