Plyta Gigabyte i duron

Autor: Piotr J. Podsiadly (ppodsia_at_luna.dmcs.p.lodz.pl)
Data: Mon 25 Sep 2000 - 10:56:51 MET DST

Witam

Dostalem wreszcie w czwartek Durona 600 i plyte glowna, jestem ciekaw czy
ktos ma podobne obserwacje.
Plyta glowna Gigabyte GA-7IXE4 (AMD750).
1. Po starcie plyta zglasza ze procesor jest AMD Duron i predkosc od 540 do
570 ale nigdy wiecej, natomiast w testach (sandraSisioft w tym samym czasie
pokazuje 591 niezaleznie od tego co pokazuje plyta glowna na starcie). Jak
to wyglada u Was?
2. Hardware Monitoring klamie czy nie? Bo temperatury ktore obserwuje u
siebie sa dosyc spore. Maksymalnie udalo mi sie zauwazyc 72 stopnie,
przecietnie od 62 do 69. Inna sprawa ze program pod windows do HM
dostarczany przez Gigabyte tez obciaza procesor i to chyba dosc znacznie
(wnioskuje po odczuwalnej roznicy w predkosci dzialania SpeedDiska po
zamknieciu programu od HM).
3. Czy cos jest nakopane w Biosie? Prosty przyklad: ustawienia defaultowe
AGP Ap. size 64MB, Sandrasisoft twierdzi tak samo, zmieniam na 128 w biosie
i w tescie widze AGP Ap. size 32 MB. Podobnie sprawa wyglada z PCI latency
Timer. Przy ustawieniu defaultowym wyniki testu pokrywaja sie z ust. biosu.
po zmniejszeniu do 32cycles w biosie w tescie wychodzi 120 cykli. Co wogole
jest grane? nie mialem czasu zeby sie bawic w testy wiec przywrocilem ust.
defaultowe i tak to sobie dziala.

A tak wogole to jestem bardzo zadowolony z procka i plyty. Pracuje to
wszystko stabilnie i wydajnie...

Pozdrawiam
Piotr J. Podsiadły

PS. Z gory dzieki za odpowiedzi.