Re: NAPSTER - Trojan ? (c.d.)

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Sun 24 Sep 2000 - 02:29:24 MET DST

Cześć,

pluton wrote:

> zmylił mnie brak crossposta na 'banki',
> 'giełda', 'religia', 'muzyka' i 'akwarium'.

Egspierd zrobił tym razem zmyłkę - crossuje tylko na dwie grupy, nie trzy.
Może chory, a może jego serwer wprowadził ograniczenia co do ilości
crossów? Zaraz popatrzmy: NNTP-Posting-Host: pd57.katowice.sdi.tpnet.pl
-nie, chyba tepsa nie ma takich ograniczeń. A zresztą - do fajansa z
egspierdem, gdzie jego miejsce (w towarzystwie swoich alter ego Expert,
Jacek, Dariusz, oraz innych wybitnych osobistości, jak Pszemol, Bonik
Kujany, nie mówiąc już o śmieciarzach w stylu Stańczyka ;-) )

Ech, w ogóle egspierd to aparat. Ale to już każdy wie (a kto nie wie, ten
się dowie - na własnej skórze :-> )

Pozdrawiam,

--
        ___
|\  /| |        Marcin Frankowski
| \/ | |--    marcinf -at- globe.net.nz
|    | |    http://www.redrival.com/marcin81/
strona antyspamowa: http://www.redrival.com/marcin81/abuse.html
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny jest w podpisie)