Re: No more PHILIPS

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Sun 24 Sep 2000 - 02:34:32 MET DST

Cześć,

Mariusz Michna wrote:
[...]

> Jedyna rzecza, ktora Philips robi dobrze sa zarowki.
> Mam kilka energooszczednych od 5 lat i nic! Eksploatowane mocno.
> No i zarowki H4 do samohodu - sa niezle, +30% mocy swiatla przy tym
> samym poborze pradu.

Znaczy się Philips wraca do swych korzeni (ZTCP nawet oryginalna nazwa P.
to Philips Gloeilampenfabrieken NV, czyli Fabryki Żarówek ,,Bracia
Philips'' SA). Szkoda, że tak utracili swoją pozycję z lat 60-80 :-(

Pozdrawiam,

--
        ___
|\  /| |        Marcin Frankowski
| \/ | |--    marcinf -at- globe.net.nz
|    | |    http://www.redrival.com/marcin81/
strona antyspamowa: http://www.redrival.com/marcin81/abuse.html
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny jest w podpisie)