Re: Dlaczego CMOS checksum bad ???

Autor: Marcin Tworek (marcintworek_at_post.pl)
Data: Sat 23 Sep 2000 - 16:23:10 MET DST

Wpisz do wyszukiwarki Wirtualnej Polski slowo "Bios". Znajdziesz kilka
stron, ktore duzo wyjasniaja na temat biosu.
Nie gwarantuje, al moze tam cos znajdziesz. Ja w ten sposob nauczylem sie
zmieniac loga i napisy przy uruchomianiu komputea. Marcin

Użytkownik hejtoja <hejtoja_at_pro1.promail.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8qgod0$r9g$1_at_aquarius.webcorp.com.pl...
Hej

Moj grat sie sypie ale musi jeszcze troche wytrzymac, pomozecie w
reanimacji?
Czasem ni z tego ni z owego przy starcie wyskakuje takie cos jak w
temacie a w biosie pierwsze co sie rzuca w oczy to data, ktora skacze
z 2000 na 1996 i z powrotem. Myslalem, ze wirus ale nie, no to
sprawdzilem bateryjke ale jest ok 6v. Potem rozebralem go w drobny mak,
wyczyscilem, zlozylem i dalej to samo ??? Zwykle po kilku probach da
sie wlaczyc a czasem robi ogolny blad ochrony systemu... no kto zgadnie ;)
Po tym bledzie jak juz zaskoczy to musze przeinstalowac drivery do
Rivy128 i czasem chodzi tak przez pare dni a potem znowu to samo.
Nie ma zadnych konfliktow, ma najnowsze sterowniki.
Jest jeden blad na dysku (Cavier 4,3 Gb), ndd cos wykryl i tak to naprawil,
ze mam dwa identyczne dyski, ten "nowy" ukrylem i nic nie ruszam zeby nie
popsuc. Partition magic nie umial naprawic to i ja nie bede sie za to brac.

A oto wykaz potencjalnych podejrzanych:
- zasilacz AT 250w
- plyta gowna cos na Via vp3 [3pci, 3isa, 1agp x2, 2x simm, 2x dimm]
- hyper speed na rivie 128
- fdd
- hdd cawier 4,3 Gb
- Sblive 1024/walue (dokladnie nie wiem)
- 64 Sdram (dimm)
- cpu Amd K6 233 ( niekrecony)
- cd Asus 50x
- zoltrix Cobra ( jedyne bezawaryjne i niezawodne urzadzenie )

--
Nowy, atrakcyjny, chetnie zmieni wlasciciela. http://konkurs.rubikon.pl