Re: Sposob na Telekomune ...

Autor: Prometeusz (xxyxxyxx_at_polbox.com)
Data: Fri 22 Sep 2000 - 23:38:44 MET DST

Ze swoim SDI rowniez mialem niezle przejscia
~ wylaczali mi dostep na weekend`y po dwoch takich weekendach
pod rzad wkurzylem sie na maksa i udalem sie do nich z pismem (ktore sam
splodzilem- przejechalem sie tam p nich rowno)
- i tak np. wymyslili sobie, ze odliczaja od abonamentu
za przerwy w dostawie netu - tylko takie- ktore przekraczaj trzy dni - ale
mnie wkurwili bo widac bylo ze to wymysl na predce a nie zaden przepis...
- na ciekawsze bylo to ja platali sie w zeznaniach dlaczego nie mam dostepu
w weekend`y
najwazniejsze, ze od momentu gdy zlozylem pismo
i pogadalem z kilkoma osobami w moim tp sa
internet w weekend`y zaczal dzialac....
smiech na sali
- opisalbym cala sytuacje itd. ale siedze przy komputerze juz ponad 12h i
nie mam sily
papa