Sposob na Telekomune ...

Autor: ~~ Guybrush Threpwood ~~ (guybrush_at_interia.pl)
Data: Fri 22 Sep 2000 - 23:00:45 MET DST

Poniewaz z nowu przez kilka godzin nie dzialal mi internet przez SDI
pozwole
sobie przypomniec, ze macie prawo reklamowac takie rzeczy na 96-96 i powinni
Wam obnizyc oplate SDI za caly czas kiedy nie mieliscie polaczen ...
Sprawa jest mniej oczywista kiedy cos czasami dziala a czasami nie dziala
np.
w tej chwili dzialaja w zasadzie polskie newsy a nie chodzi mi pare serwerow
zagranicznych z newsami ...

Ostatecznie zeby w Telekomunie cos sie ruszylo istnieje tylko jeden sposob:
RZUCIC GRANATEM ! ! !

Wtedy moze ktos by sie ruszyl ... Inny wariant jaki wymyslilem, jest taki
zeby
za konfigurowanie routerow po pijanem odbierac prawo jazdy ...

Czy ktos ma jakies bardziej skuteczne pomysly ???