Re: Jak ograniczyc dostep do danych ?

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_poland.com)
Data: Fri 22 Sep 2000 - 10:38:13 MET DST

Użytkownik "Kaizen" <"nospam,kaizen"@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:39CB0C97.20F61D47_at_poczta.fm...
> Michal Kawecki wrote:
> [...]
>
> To chyba nie będzie dobre rozwiązanie, bo pozmieniają się literki
> partycji. Jak dzieci zaczną coś mieszać to rejestr i skróty tak ci
> pokiereszują, że się nie pozbierasz.
> Do tego zawsze mogą Ci rozłożyć system kasując choćby pliki systemowe.
> IMO najlepsze rozwiązanie to kopia wszystkich partycji za pomocą Ghosta
> i zgranie tego na płytki RW (lub ewentualnie jeśli to możliwe
> umieszczenie ich na ostatniej partycji i ukrycie jej).

Autorowi chodziło nie o zabezpieczenie systemu, ale partycji d,e,f przed
odczytem. I ja go rozumiem, bo miewam te same problemy ;-). Porady typu
"przegraj dane na CDRW" są oczywiście OK, ale równie dobrze można by doradzić
zakup drugiego dysku twardego.
Co do literek, owszem zmienią się. Ale chodzi tylko o uruchamianie gier... a
każdą grę można bez problemu przeinstalować uaktualniając w ten sposób skróty
i wpisy w rejestrze. Pozostanie jedynie kwestia usunięcia/uaktualnienia
skrótów utworzonych ręcznie w Menu start i na Pulpicie.

--
Pozdrawiam
Michał Kawecki