Re: AOpen

Autor: macgyver (macgyver_at_konin.lm.pl)
Data: Fri 22 Sep 2000 - 09:27:47 MET DST

popieram. miałem kiedyś płytę gł. ax6bc i celka 300a. naciagałem go na
450mhz , czyli dla tego modelu standard (he, ciekawe ile celków 300a dzisiaj
chodzi z nominalną przędkością? hehe) , po dołożeniu jeszcze do 464 płyta
siadła. obecnie nie polecam wyrobów tej firmy, ale zdania są podzielone,
jedni mówią pozytywnie inni negatywnie. pewnie prawda leży po środku.
pozdrawiam.
macgyver_at_konin.lm.pl
ICQ UIN:23592373