Re: Pamiec?

Autor: Karol Grela (grela_at_technologist.com)
Data: Fri 22 Sep 2000 - 10:40:17 MET DST

W pl.comp.sys.xwindow Artur Misewicz <rumba_at_it.com.pl> napisał(a):
> Sorry jezeli lameruje ale nie bardzo wiem co zrobic.Zlozylem teraz kompa na
> plycie DFI z chipsetem VIA 133.Zalozony tez jest procek P733 i plyta
> automatycznie go rozpoznaje jako 133x5,5 Wszystko wydaje sie OK (dysk
> seagate 17 GB,CD 48 Szajsung,grafika:najpierw probowalem z Diamon Stealth
                      ^^^^^^^a tego producenta to nie znam...
> III tera S3 dx)ale nie moge zainstalowac Windy ciagle ale to non stop albo
> SUWIN albo IOS a ostatnio ciagle sypie sie rejetr ale to w makabryczny
> sposob ze nie da sie do konca dograc windy bo zaraz wyskakuje blad
> KERNL.Czasem wogole wydaje sie ze staje nawet na wierszu polecen.
  ^^^^^^
której wersji kernela używasz? Czy aby nie z serii rozwojo­
wych/potencjalnie niestabilnych? Wygląda, że X Window nie ma tu
nic do rzeczy... ^^^^^^^^^

Pozdrawiam,

--
    ___  Karol Grela
   /   \ grela_at_technologist.com    http://zinc.ichf.edu.pl/~grela/
  /~~~~~ *aktualny adres*  Max-Planck-Institut für Kohlenforschung
 (______ D-45470 Mülheim a.d. Ruhr, Germany. FAX: +49-208-306-2980