Pamiec?

Autor: Artur Misewicz (rumba_at_it.com.pl)
Data: Wed 20 Sep 2000 - 01:13:14 MET DST

Sorry jezeli lameruje ale nie bardzo wiem co zrobic.Zlozylem teraz kompa na
plycie DFI z chipsetem VIA 133.Zalozony tez jest procek P733 i plyta
automatycznie go rozpoznaje jako 133x5,5 Wszystko wydaje sie OK (dysk
seagate 17 GB,CD 48 Szajsung,grafika:najpierw probowalem z Diamon Stealth
III tera S3 dx)ale nie moge zainstalowac Windy ciagle ale to non stop albo
SUWIN albo IOS a ostatnio ciagle sypie sie rejetr ale to w makabryczny
sposob ze nie da sie do konca dograc windy bo zaraz wyskakuje blad
KERNL.Czasem wogole wydaje sie ze staje nawet na wierszu polecen.
Mam podejrzenia co do pamieci najpierw byly 2x64 (setki) 8ns teraz
zalozylem 128 tez co prawda 8 ns ale ECC.Czy mozliwe ze to przez to ze szyna
133 jest dla nich za szybka?
Jezeli mozna to na priva
Dzieki
Pozdrawiam