Re: Kupie plyte 486

Autor: Tawrosz Piaskowy (gekon_at_poland.com)
Data: Fri 22 Sep 2000 - 02:05:51 MET DST

Użytkownik \"Zbyszek T.\" <zbyszek_at_gd.home.pl> napisał

> Takiej na pewno nie kupisz :) Albo PCI, albo VLB (przy czym to drugie
> odradzam).

Czesc :)
Nigdy nie mow \"na pewno nie kupisz\" bo wlasnie ja mialem kiedys taka plyte -
miala 4 zlacza PCI i jedno VLB no i do tego chyba ze 2 ISA (na takich plyta
czesto widnial napis VIP - Vesa ISA PCI). Dzialala bardzo dobrze i jeszcze
chyba ja gdzies mam (na strychu). Acha no i z tego co pamietam to VLB wcale nie
bylo takie wolne - fakt nie przyjelo sie ale to juz inna bajka :)

pozdrawiam TP