problem z ponownym wystartowaniem komputera

Autor: Krzysztof (kchuders_at_kki.net.pl)
Data: Wed 20 Sep 2000 - 23:33:17 MET DST

Mam mały problem:
zawiesił mi się Widows 95. Po wyłączeniu komputera, próbowałem go uruchomić
ponownie. Niestety żadnego znaku życia. Płyta otrzymuje zasilanie, lecz nie
ma wogóle żadnej odpowiedzi z biosu. Po prostu płyta nie startuje. Co to
może być. Czy ktoś może z Was się z tym spotkał? Wyzerowanie CMOS-u nic nie
dało, wyciągnięcie baterii również.

Proszę o pomoc

pozdrawiam

--