Re: Zjarany Duron 700

Autor: Jan Slusarczyk (janslu_at_grupaiis.pl)
Data: Wed 20 Sep 2000 - 21:31:24 MET DST

> Po zdjeciu wentylatora zauwazylem, ze maly plastikowy kwadracik
> po spodniej stronie radiatora, ktory przylegal bezposrednio do
> zewnetrznych czesci procesora jest nadtopiony, ale plomba nie nadpalila
> sie ani nawet nie skurczyla. Wyglada na to, ze procesor przegrzal sie
> i spalil.

Oczywiście, że się spalił. Ten mały platikowy kwadracik chroni pastę
przewodzącą podczas transportu i musi być zdjęty.

U mnie było podobnie - po zdjęciu folii ochronnej, też został niebieski
kwadracik. Efekt? 72 stopnie kiedy tylko system ruszył (około 45 sekund
działania). Gdybym nie zauważył, podzieliłbym pewnie Twój los. Po zdjęciu
kwadracika - 43 stopnie. Kwadracik jest z takiej grubej folii, grubości
błony zdjęcia rentgenowskiego i lepiej trzymał się tej pasty niż folii,
która miała go odkleić.

Janek