Re: Nagrywarka YAMAHA 4416S

Autor: Wojt_at_s
Data: Wed 20 Sep 2000 - 19:25:12 MET DST

> no jestem w wawy....a co do tych cen to rzeczywiscie 550 netto jak
> za 680zl mozna kupic nowa nagrywarke 4x2x16 tyle ze LG i IDE ale
> fakt faktem....dzis probowalemk u fast computers pani powiedziala ze
> oddzwonia ale niezdziwilo mnie jak telefonu sie niedoczekalem...
> jutro sprubuje ponownie ;))

jesli chodzi o scsi to cienko z nagrywarkami

a na IDE to nie lakies lg tylko masz TEACa 4/4/32 wersja box - 699zl brutto
a wersja bulk - to 599 zl brutto

w wersji box jeszcze dostajesz NERO 4.0 i troche plytek
Uwazam ze to dobra cena dla ludzi co nie wybrzydzaja na IDE (tak jak ja)

Mozna kupic na moim wydziale :) w pewnej firmie (nie bede robil reklamy
bo z kolei inne ceny sa powalajace np Yamaha 4416S to 1218 brutto !