Re: ... jaki program do katalogowania Audio CD????

Autor: [ gjon ] (gjon_at_post.pl)
Data: Wed 20 Sep 2000 - 16:56:35 MET DST

"[ gjon ]" wrote:

> może pomożecie - chodzi mi o udostępnienie takowego programiku,
> najlepiej po polsku... a może wiecie skąd pobrać???
>
> (może być DOSowy, ale najlepiej pod Windowsa)

trochę to może i chore, ale odpisuję sam sobie - może sie innym
zaineresowanym przydać... zajrzyjcie na poniższą stronę, tam
sporo w tym temacie:

http://softseek.zdnet.com/Home_Family_and_Leisure/Music/Music_Collection_Organizers/

... i tylko cracki lub kasa ;)

--
ostro pozdrawiam                           Grzegorz Jon
UneZoneGrise: http://www.uzg.w.pl