Re: Windows98ME

Autor: Teo_ (teo_at_poland.com)
Data: Wed 20 Sep 2000 - 00:24:51 MET DST

czesc

"DJ Diodak" <lucas4_at_friko7.onet.pl> wrote in message
> wystarczy :)

> ? )

racja WMlayer jest do niczego

> mi sie nie podoba, dlaego zainstalowalem na nim wersje 6,4.

nie prosciej jest zmienic w opcjach formaty ktore maja byc otwierane

> blyskawicznie, chyba ze jest to prgram typu 3D Studio

office moze nie jest duzo szybszy (tylko z 64 ram), corela nie uzywam, ale
adobe photoshop 5 i illustrator 8 dzialaja o wiele lepiej na WinME.

> Jestem zadowolonym userem WinME z 64 MB RAMu. Na pewno, ale to na 100% nie
> wroce do W98. Ale RAM to nie wszystko, zostaje jeszcze proc. Wystarczy
> 350MHz aby chodzil znosnie, na 450 jestt juz bardzo dobrze.
>
> pozdro
> Łukasz

na amd400, 64 ram WinME chodzil szybciej niz Win98, a poza tym dostemp do
dysku (udma66) jest o wiele szybszy. teraz kiedy dokupilem 128 ram jest
jeszcze lepiej.

tu koncze moj wywod i pozdrawiam