Re: Windows98ME

Autor: DJ Diodak (lucas4_at_priv7.onet.pl)
Data: Wed 13 Sep 2000 - 07:45:46 MET DST

> czy Norton 4 starczy
wystarczy :)

> i czy podoba ci sie WindowsMedia Player 7 ??? ( i inne dodane wodotryski
? )
mi sie nie podoba, dlaego zainstalowalem na nim wersje 6,4.

> jak szybko odpalaja ci sie aplikacje ??? (Word Excel Corel itp) jak szybko
> aplikacje otwieraja pliki
blyskawicznie, chyba ze jest to prgram typu 3D Studio

> i co z userami którzy maja 64 MB RAm na pokladzie - tez polecisz ME ??

Jestem zadowolonym userem WinME z 64 MB RAMu. Na pewno, ale to na 100% nie
wroce do W98. Ale RAM to nie wszystko, zostaje jeszcze proc. Wystarczy
350MHz aby chodzil znosnie, na 450 jestt juz bardzo dobrze.

pozdro
Łukasz