Re: wulamana noga z procka :(

Autor: Krzysztof Dmytrów (krzywarp_at_yoyo.pl)
Data: Wed 20 Sep 2000 - 12:15:37 MET DST

> podczas wyjmowania z soketu 370 odpadla noga procesora (a konkretnie
> zostala w sokecie )
> nie jest ona zlamana telko wyrwana z procka w calosi
Miałem kiedyś podobny problem, mianowicie kupiłem sobie procesor (Cyrix MII
300 GR, socket 7). Nie przyuważyłem dobrze w sklepie, gdyż trafił mi się
egzemplarz z wyłamanymi dwiema nóżkami w rogach. Troszkę się zeźliłem ale
cóż, włożyłem do podstawki, włączam kompa i wszystko działało. Pracowałem na
nim całe popołudnie i wszystko było w porządku. Na drugi dzień jednak
wymieniłem procka. Odpowiadając na Twoje pytanie - może będzie działał,
spróbuj. Jeżeli będzie, to do czasu kupna nowego procesora chyba sobie
poradzisz, jeżeli nie będzie działał, to lipa, masz okazję uaktualnić sobie
sprzęt.
pozdrawiam
Krzysiek