Re: Hałasowanie CD-ROMu

Autor: Krzysztof Pawleta (krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 20 Sep 2000 - 01:58:43 MET DST

Timo wrote:

> Masz racje. Z tego co zauwazylem na moim starym asus'ie x40 (do ktorego
> mialem odpowiedni program do ustawiania predkosci - mozna go sciagnac z ftp
> asusa), wystarczajaco cicho chodza napedy z predkoscia do okolo x20. Jest to
> rowniez wystarczajaca predkosc do wszelakich zastosowan cd-romu. Tamten
> programik chodzi raczej tylko z napedami produkcji firmy asus i nie sadze
> zeby byl jakis uniwersalny program do zmniejszania maksymalnych obrotow
> plyty we wszystkich cdromach. A przydalby mi sie taki do mojego obecnego
> napedu (Teac).

> [...]

A wiesz może jak działa ten program???
1) działa do kolejnego RESETu CD-ROMa
2) działa do wyłączenia zasilania
3) działa do następnej zmiany parametru, czyli:
 a) zapisuje to w jakimś Flashu CDka
 b) zapisuje to w Wingrozie, np. w rejestrach...

U mnie działa do naciśnięcia stop/eject - czyli najgorsza z mozliwości ;-(((

|		'Krzys' Pawleta			|
|	mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl		|