Re: zielona czy niebieska CD-R?

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 19 Sep 2000 - 22:27:35 MET DST

On Tue, 19 Sep 2000 08:49:27 +0200, Arek Skwarek
<arkadys_at_akropolis.pol.lublin.pl> wrote:

> Swite slowa. Oczyma duszy widze liczne wypowiedzi jaki to BTC syf -
> tylko czemu ja tyle tych BTC nagralem i nie mialem z nimi wiekszego
> problemu...

Ja nagrałem trzy pudełka, z czego ostatnie nie chciało się nagrać,
natomist z dwóch pierwszych po półtora rocznym leżeniu niektóre płyty
nie chciały się czytać na słabszych napędach (inne o tym samym stażu,
ale TDK i Verbatima, Samsung chyba też - działały).

--
Pozdrawiam
  Bartek