Re: zielona czy niebieska CD-R?

Autor: Arek Skwarek (arkadys_at_akropolis.pol.lublin.pl)
Data: Tue 19 Sep 2000 - 08:49:27 MET DST

Maciej Bartkowiak napisał(a):

> Co za bzdury wypisujecie.
>
> Czytniki CD i CDROM operuja w zakresie podczerwieni i kolor plyty
> postrzegany
> przez czlowieka jest dla nich bez znaczenia.

Przepraszam, nie dodalem smileya do mojej wypowiedzi. Tez uwazam ze z
tymi kolorami to przesada choc zdarzaja sie odtwarzacze nie czytajace
plyt pewnego koloru (ja spotkalem sie z takim przypadkiem dla plyt
niebieskich).

 Na podstawie obserwacji
> kilku przypadkow,
> bez przeprowadzenia rygorystycznych testow statystycznych nie nalezy
> wyglaszac opnii
> o niezawodnosci konkretnej serii plyt.

Swite slowa. Oczyma duszy widze liczne wypowiedzi jaki to BTC syf -
tylko czemu ja tyle tych BTC nagralem i nie mialem z nimi wiekszego
problemu...

Arkady