Re: Riva128zx - POMOCY!!!!

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Tue 19 Sep 2000 - 15:33:07 MET DST

On Mon, 18 Sep 2000, Almight wrote:

 W kwestii formalnej: składam podanie o pisanie krótszymi liniami !

>+ Riva128zx - działała dobrze. przeinstalowałem jednak system na
>+ Windows 98 SE (poprzedno Windows 98). Problem w tym ze gdy ustawie ja
>+ jako standardowa k. VGA wszystko jest OK. Ale co to za przyjemność
>+ pracować przy 16 kolorach i najgorszej rozdzielczości? Gdy
>+ zainstaluje właściwe sterowniki to system mi nie rusza.
>+ Pojawia się tylko czarny ekran.

 Acha. Czy jest możliwe, że karta ma ustawioną tak wysoką lub tak
niską częstotliwość odchylania, że monitor tego nie trawi ?
 Jeśli tak - to jest problem jak to wydłubać z rejestru...
 I co to są "właściwe sterowniki" ?
 Bo ja mam 2 szt. (odpowiednio w pracy i w domu) STB na Rivie 128ZX,
(odpowiednio AGP i PCI) i wiem że np. sterowniki producenta karty
(STB) nie obsługują multimonitor, a producenta kości (Riva) - tak.
 Dlatego kosztem bajerów (z STB) mam załadowane "reference drivers"
Rivy !

 Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.