Re: Riva128zx - POMOCY!!!!

Autor: BYTEk (bytek_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 20 Sep 2000 - 20:13:37 MET DST

" Almight" <almight_at_poczta.wp.pl> napisał(a)tak:
| Riva128zx - działała dobrze. przeinstalowałem jednak system na Windows 98
SE (poprzedno Windows 98). Problem w tym ze gdy ustawie ja
| jako standardowa k. VGA wszystko jest OK. Ale co to za przyjemność
pracować przy 16 kolorach i najgorszej rozdzielczości? Gdy
| zainstaluje właściwe sterowniki to system mi nie rusza. Pojawia się tylko
czarny ekran. Probowalem juz z najróżniejszymi
| sterownikami - nic to nie dało. Gdy klawiature przestawie na Angielska
jest to samo. CO ROBIĆ?

| Z góry dzieki za odpowiedzi
| Almight

Moje 3 grosze
Mialem taki sam problem, niestety bajery z ukladem klawiatury itp nie
pomagaly.
Rozwiazalem to grzebiac w rejestrze Windozy.
Poniewaz bylo to juz kawalek czasu temu nie potrafie wskazac odpowiednich
kluczy, ale
dla chcacego nic trudnego :)

--
Pozdrawiam