DFI + Duron

Autor: Pawel Socha (sushi_at_dino.open.net.pl)
Data: Wed 20 Sep 2000 - 13:51:17 MET DST

witam

Moze ostatnio nie slusznie zbesztalem plyte DFI pod Durona( 650 Mhz procesor
nie byl krecony ) Moze mam akurat zly egzemplarz ,bo u mnie to tak :
wyciagnalem wszystko zostala tylko Riva TNT2 i wylaczyle mna plycie sound
card zapuscilem 3dmark 2000 i na demku sie powiesil i to nie raz choc
czasem mu sie uda przesc.A na Wintune 98 to Direct 3d to juz nie do
przejscia i nie wiem gdzie tu blad bo pamieci mam raczej dobra , zerszta i
tak wymienialem na 2 kosci po 64Mb( 100-tki MHz) W koncu zapodac chcialem
Quake III a tu nic z tego no nie umie zanalesc OpenGL subsystem , jak
zainstalowal z cd ten OpenGL to poszedl ,ale tak chocby mu sie nie chcialo.

W biosie mam taka opcje dla pamieci :
Normal
Fast
Turbo
Sdram 8/10ns

i nie wiem co mam wybrac, tylko jak zapuscilem turbo to sie nawet zabootowac
nie chcial ( mam 128Mb 133Mhz-cowki)
Moze ktos co ma taka plyte DFI SOC-A AK74SC KT133/ATX/200MHZ pomoze mi to
ustawic.

pozdrawiam

sushi