Re: plyta pod Durona 650

Autor: Gayos (gayos_at_interia.pl)
Data: Tue 19 Sep 2000 - 14:20:12 MET DST

bartol napisał(a) w wiadomości:

>moglbys sprecyzowac dlaczego uwazasz ze ta plyta jest tak slaba??
>samo okreslenie kila niewiele mowi o wadach ktore w niej dostrzegles

Może koledzy coś poradza...
Też mam tę płytę. Ale przedtem miałem inną (jeszcze gorszą ;) ) i było to
samo. Mianowicie raz na jakiś czas explorer powoduje błąd i się resetuje
(jak ktoś ma aktywny pulpit to wie o co chodzi z tapetą). Czasami też
wyjdzie z gry do Windows. Czasem się zawiesi. Zmieniałem wszystko oprócz
procesora bo nie mam innego (600). No i został tylko procesor- możliwe to
jest?

--
Gayos