CDROM 8x 48x i UDMA

Autor: TeleSfor (telesfor_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 19 Sep 2000 - 13:47:03 MET DST

Czesc ludziska :)
Mam CDROM 8x i CDROM 48x. Ten pierwszy IDE z elektronika PHILIPS'a a ten
drugi to Toshiba EIDE UDMA33. I teraz pojawia sie pytanie. Ma pierwszy
kanale EIDE mam dysk UDMA66 a na drugim chce zarzucic te napedy. Gdzies
kiedys czytalem ze jak podlaczy sie dwa urzadzenia do jednej tasiemki
(jedno szybki i drugie wolne - chodzi o transfer) to wtedy w tym
szybszym urzadzeniu bedzie hamowany transfer. Ale caly czas czy tylko
podczas pracy tego wolniejszego. Qma ktos ten temat?
Chce miec ten wolny (8x) CD do sluchania muzy, ale trzeba go czyms
sterowac. Bo 2 przyciski na panelu mi nie wystarczaja.

Pozdrawiam

--
Marcin (vel TeleSfor) http://www.telesfor.prv.pl
tel: 604-05-77-75 Politechnika Slaska w Gliwicach