Re: Kabel laczacy PC z kalkulatorem CASIO CFX-9850 GB PLUS

Autor: Filip Tadeusiak (filip71_at_poland.com)
Data: Mon 18 Sep 2000 - 23:16:39 MET DST

Kiedyś szukałem softu do notesa Casio i w internecie jest klika stron z
darmowym softem do kalkulatorów oraz ze schematami kabla ale niepamiętam
jakie. Wrzuć na wyszukiwarę, trochę szukania i znajdziesz. A propo, kabel
ten pasuje także do notesów menadżerskich oraz aparatów cyfrowych Casio.
Pozdro
Fil