Kabel laczacy PC z kalkulatorem CASIO CFX-9850 GB PLUS

Autor: Marcin Góra (vader_at_fanthom.math.put.poznan.pl)
Data: Sun 17 Sep 2000 - 18:26:52 MET DST

Witam !

Troche mnie nie bylo, to teraz znowu bede zawracal Wam glowe moimi
problemami z PC i nie tylko, jak widac po temacie tego post'a. Mam
kalkulator naukowy CASIO, jaki model to napisalem w tytule. Niezly z niego
pancernik, szybszy jest niz male Atari (wiem bo mialem :) i ogolnie rzecz
biorac bardzo pomaga mi w nauce.
Zwlaszcza na roznego rodzaju laboratoriach - kiedy spisuje sie dziesiatki
odczytow z przyrzadow i wpisuje do arkusza kalkulacyjnego w kalkulatorze,
zeby dokonac niezbedne obliczenia na miejscu. Tylko ze pozniej w domu trzeba
to recznie przepisywac do EXCEL'a, co jest wkurzajace i czasochlonne.

Kiedy go kupowalem zrobilem blad, bo zaplacilem za niego (prawie dwa lata
temu) jakies 550 zl, kiedy w promocji byla jego troche gorsza wersja z
monochromatycznym wyswietlaczem LCD i gratisowym kabelkiem oraz softem do
synchronizacji danych z PC za 450 zl.

Bylem w sklepie i taki kabelek kosztuje jakies 200 zl, nie mam zamiaru tyle
placic za gowno w postaci wtyczki mirco-jack z jednej strony, trzy zylowego
kabelka i wtyczki do RS232C.
Jezeli ktos z szanownych grupowiczow ma taki sam sprzet i wie jak samemu
zrobic ten kabel, bardzo prosze o wyslanie mi schematu. Jestem rowniez gotow
zaplacic za wykonanie takiego kabelka, bo nie lubie sie bawic lutowinica
:)))

I jeszcze jedno pytanko - skad moge sobie sciagnac soft do kalkulatora, mam
na mysli to co jest na dyskietce zalaczanej do kabelka ? Bez tego sam kabel
mi na nic :)))

Prosze o kontakt na priva.

Pozdrawiam,
Marcin