Re: problem z tragicznie niska predkoscia modemu...

Autor: PiKo (pteh_at_kki.net.pl)
Data: Mon 18 Sep 2000 - 20:43:26 MET DST

Użytkownik Mystic Rider <infernal102_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8q5fim$i7i$1_at_news.onet.pl...

<CIACH>

> Od kiedy modem się rejestruje ? Modem ma homologację albo nie. A że
> niehomologowanym modemem często łatwiej się połączyć niż np. homologowanym
> złomtrixem to doświadczyłem sam osobiście.

<CIACH>
Można kolego zgłosić w TEPSIE że linia będzie wykorzystywana do przesyłania
danych i to się popularnir nazywa rejestracją modemu. Żeby było śmieszniej
to:
1) trzeba za to zapłacić,
2) zarejestrować można tylko urządzenie homologowane w Polsce,
3) rejestracja nie upoważnia do składania reklamacji na niską jakość lub
brak połączenia
ROTFL
powyższe trzy "złote zasady tepsy" otrzymałem swego czasu z biura co się
(chyba też dla żartu) nazywa Biuro Obsługi Klienta w skrócie BOK. BOKi można
zerwać ze śmiechu!

PiKo
pteh_at_kki.net.pl