Re: DVD LG

Autor: Marek (1970_at_marziel.freeserve.co.uk)
Data: Mon 18 Sep 2000 - 20:39:20 MET DST

"Sailman" <sailman2_at_kki.net.pl> wrote in message
> Witam
> Czy ma ktoś może jakieś zdanie wyrobione na temat napędów DVD firmy LG,
czy
> warto kupić a jeżeli tak to jaki model, a może nie warto?

czesc
tez mam firmy LG 8080B i nie narzekam. narzekalem, bo mial wbudowany system
blokady stref (po pieciu zmianach), ale pogrzebalem w sieci i znalazlo sie
rozwiazanie :) DZIALA nadal.
marek

nie potrafie odpowiedziec na drugie pytanie.

ach, jedna sprawa na temat DVD, podobno kiepsko "sciagaja" muzyke (digital
extraction) tzn przy przegrywaniu (np. czasem EasyCD 4.cos tam wymuszalo
predkosc zdzierania (extraction) x2...
 i technicy radzili, ze do tego lepszy jakis dobry CD-ROM.
ale poniewaz nagrywarka nie dziala mi prawdopodobnie z innych powodow, nie
potrafie zweryfikowac tej informacji.

marek