Re: duron i linux

Autor: Piotrek (ptoma_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 18 Sep 2000 - 18:18:45 MET DST

Użytkownik Piotr <elektron_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8q4k77$ovn$1_at_sunsite.icm.edu.pl...

> Użytkownik Piotrek <ptoma_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:39c535f6$1_at_news.vogel.pl...
> >
> Linux jest systemem operacyjnym a nie narzędziem walki Intela z Via
> więc zawsze chodził i będzie na najlepszym sprzęcie.
> Piotr
>
>Przepraszam, ale ja pytalem powaznie a Ty mi tu z filozofia AMDekowcow
wyjezdzasz. Nie jestem uprzedzony do AMD tylko na uczelni robie duzo pod
linuxem i na jakims starym oprogramowaniu wiec sprawa jest dla mnie istotna.
Kolega kiedys kupil K6-2 i wpedzil sie w klopoty bo jakis linux mu na tym
nie chcial chodzic a on wlasnie go potrzebowal. Dlatego pytam, czy jest
taka mozliwosc ze pod duronem mi cos nie pojdzie.
Pozdrowienia
piotr