Re: Plyta Abit BE6-II + Celeron 633 --- pomocy !

Autor: j3898_at_hotmail.com
Data: Mon 18 Sep 2000 - 15:22:33 MET DST

Wojciech Giersz wrote:

> Daje glowe, ze wszystko masz poprawnie ustawione, a jedynie Sandra
> pokazuje jakies brednie (jak zwykle zreszta). Gdybys naprawde puscil tego

[...]

> Mozesz sie przekonac, jak jest naprawde, sciagajac sobie CPUId z jakiegos
> sajtu hardware'owego -- pc.com.pl. benchmark.pl itp. -- pewnie gdzies tam
> bedzie.

Coz, takiego wyjscia nie podejrzewalem :-)
Sciagnalem programik WCPUid i uruchomilem go na moim sprzecie. Podal on
takie dane dla procka: internal 634 MHz, external 66 MHz.
No i jaja, bo Sandra dokladnie w tym samym czasie pokazywala mi, ze FSB
chodzi na 115 MHz, a przeciez to "external" dotyczy chyba tego samego,
prawda?
Czy Sandra to az tak kaszaniasty program?
Sprobuje upgradnac BIOS na plycie (Abit BE6-II v. 1.2), moze to cos
zmieni ;)

I jeszcze pytanko: jaki program podalby mi wiecej danych? Chodzi mi np.
o czestotliwosc AGP (porownalbym dane z wynikami Sandry). WCPUid podaje
dosc skromne informacje...

W kazdym razie dzieki Ci za podpowiedz, bo sie uspokoilem.

P.