Re: Zmiana dysku w Compaqu

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_poland.com)
Data: Mon 18 Sep 2000 - 15:12:07 MET DST

Użytkownik "trsr" <trsr_at_ch.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Biosu
Biosu
> zrobic
>
> Bawilem sie na kilku roznych modelach Compaq-a i na kazdym program
Bios-u
> byl zapisany jako partycja na dysku twardym (tzn. jak chcesz wejsc do
setupa
> i wciskasz odpowiedni klawisz go wywolujacy, to program zawarty w
Bios-ie
> kompa laduje z dysku twardego wlasciwy setup i go odpala). Jesli
podlaczyles
> ten nowy dysk na miejsce starego, z ktorego setup byl ladowany, tak
bedzie
> sie dzialo (choc w niektorych modelach nawet zadnych komunikatow nie
> pokazuje ;)). Jedyne, co mozesz zrobic, to jakims dobrym kopierem (nie
wiem,
> czy Norton Ghost to potrafi) przeniesc owa partycje na nowy dysk (chyba,
ze
> masz pod reka inne narzedzia serwisowe pozwalajace zalozyc BIOS po
> [...]
Wystarczy ściągnąć z ftp Compaqa odpowiedni do Twojego komputera plik z
setupem. Po uruchomieniu utworzy on dyskietki startowe. Uruchomisz z nich
komputer i będziesz mógł ponownie założyć partycję z setupem na dysku.
Tyle że stracisz niestety wszystko co na nim miałeś....

--
Pozdrawiam
Michał Kawecki