Re: Jak zabrac newsu do domu?

Autor: Sebastian Biały (heby_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 18 Sep 2000 - 12:22:43 MET DST

> dtp-EiS napisał(a):
> Wybaczcie ignorancje, ale problem jest taki:
> Mam w firmie lacze stale, ale nie mam czasu na lekture, dlatego
> chcialbym po sciagnieciu listow z grupy przeniesc je na dysk wymienny
> i poczytac wieczorem w domu offline. Tyle, ze nie umiem tego zrobic w
> Outlooku. Pradzcie cos na to

 Lurker - do dostania na tucows.icm.edu.pl - niestety trial ma
ograniczenie do ilosci postow. Ale i tak w miare wygodny, jesli chodzi o
sciaganie "jak leci" wszystkiego. Niestety, to czytanie potem potrafi
dobic (PO CO jest tam koniecznie struktura baz danych, nie wiem ...
mozna bylo zrobic wygodniej)

--
Sebastian Bialy - heby_at_poczta.onet.pl