Re: pobieranie z ftp

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Mon 18 Sep 2000 - 10:39:21 MET DST

On Mon, 18 Sep 2000, R&P R wrote:

>+ Poszukuje programu (nie chce go od was ale chce pare przykladow) ktory
>+ pozwolil by mi pobrac cala zwartosc pewnego ftp-a ktury nie dopuszcza
                                                            **********
>+ klientow ftp a ma zbyt zlozona budowe aby bawic sie wpojedyncze kopiowanie
  Hm... Nie rozumiem... Masz na myśli że nie dopuszcza kilku połączeń
naraz czy co ?? Jeśli tak - to w Teleporcie ustaw "max 1 połączenie"
i "odstęp między połączeniami" (np. na 3 sekundy).
 Z innych wynalazków do tego celu polecam Windows Commander (aktualny !),
potrafi kopiować FTP jako strukturę katalogów.

 Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.