Zmiana dysku w Compaqu

Autor: Don Corleone (11piotr_at_polbox.com)
Data: Mon 18 Sep 2000 - 09:36:46 MET DST

Czesc,
Zmienialem kumplowi dysk w jego Compaqu. Mialem problem z wejsciem do Biosu
ale jakos mi sie udalo. Ustawilem parametry dysku i jakos chodzi. Teraz
chcialem wlozyc mu inny dysk ale za kazdym razem jak chce wejsc do Biosu
pokazuje mi komunikat "Missing system". Dodam ze pliki startowe sa na dysku
twardym, probowalem tez odpaliac z dyskietki systemowej i nic. Co mam zrobic
????

Dzieki i pozdrowienia,