Re: PIII 450

Autor: The EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Sat 16 Sep 2000 - 23:04:55 MET DST

> Da się podobno jeszcze więcej, ale z powodów bezpieczeństwa nie
próbowałem -
ze wzgledów bezpieczenstwa :-P - wiekszej głupoty nie słyszałem. Mozesz
najwyzej spalic przez zwiekszenie napiecie a nie przez sam overlocking w
najgorszym przypadku ci sie nie uruchomi i to wszystko.
> może nie wytrzymać pamięć i inne podzespoły. Gdyz wzrasta również w takim
> wypadku częstotliwośc taktowania złącza AGP i PCI (standardowo 33MHz).
No co z tego?! Przy 133Mhz o ile ci by sie dało to osiagnac max mnoznik
AGP/FSB 2/3 wiec AGP bedzie pracowac na 100Mhz - co oznacza w 95%
bezprobelemowa prace a PCI w takim przypadku to 33Mhz.
Ludzie podkrecaja na 83Mhz FSB a wtedy PCI ma 41MHz i jakos wszystko
przewaznie chodzi. Miałem tak wiele razy ustawionego Celka 366Mhz ale teraz
pracuje na FSB 95MHz i jest OK. Płyta ABIT BE6-II

> Pokombinuj, ale nie przeginaj !!!
POKOMBINUJ i niczym sie nie martw o ile nie zwiekszysz napiecie ponad 0,3V
mozesz sobie robic co chcesz. Acha jest jeszcze jedno faktyczne zagrozenie w
przypdadki dupnych HDD mozesz przy PCI ok 40Mhz miec problemy. Tzn moze
dojsc do zamazania tablicy partycji dysku i wtedy cały system pojdzie sie
walic ale to szansa jedna na 20. Oczywiscie przy zwiekszonym napieciu zadbaj
takze o chłodzenie. Oznacza to zebyc nie zwiekszał teperatury CPU ponad 55
stopni bo to jest niebezpieczne. Wiez ze chodza i na 65stopni ale dla
bezpieczenstwa 55 powinno byc granica. Oczywiscie kup sobie Golden Orga i
pusc PIII 450 na 133MHz .

--
Pozdrawiam