Re: PIII 450

Autor: Beniamin Zaborski (beniamin_z_at_poczta.fm)
Data: Fri 15 Sep 2000 - 22:12:38 MET DST

Pewnie ze sie da !!!
Mam sam taki procek i latwo sie podkręca. Po prostu zwiększenie
czętotliwości magistrali zwiększa częstotliwośc wewnętrzna procesora.
Mnożnik jest stały 4,5. Puściłem go na 500MHz tzn magistrala na 112MHz.
Da się podobno jeszcze więcej, ale z powodów bezpieczeństwa nie próbowałem -
może nie wytrzymać pamięć i inne podzespoły. Gdyz wzrasta również w takim
wypadku częstotliwośc taktowania złącza AGP i PCI (standardowo 33MHz).
Pokombinuj, ale nie przeginaj !!!

Użytkownik Piotrek <ptoma_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:39c27265_at_news.vogel.pl...