Re: Awaria drukarki Epson Stylus Color 600

Autor: Kipers (kipers1_at_priv6.onet.pl)
Data: Sat 16 Sep 2000 - 12:57:46 MET DST

Hmmm, mam taka sama drukarke, wiec pierwsze co bym zrobil, to czyszczenie
glowicy, dostepne na zakladce tools w sterowniku pod windowsa, a
potem......... telefon do serwisu, sklepu (katowicki sklep ffcomputers to
normalni ludzie, mozna z nimi pogadac) i umowic sie na czyszczenie glowicy
:) ale NAJPIERW przeczysc glowice z poziomu sterownika, bo jak drukarka
stala dlugo, tzn. ponad 3 miesiace, to na 90% atrament w glowicy zaschnal.
Zycze sukcesow, pozdrowienia

Kipers