Re: Awaria drukarki Epson Stylus Color 600

Autor: ALX (alx_at_rose.man.poznan.pl)
Data: Wed 20 Sep 2000 - 20:12:55 MET DST

 Mam te sama drukarke juz od... 2,5 roku (chyba - jak weszla na rynek,
to po jakims czasie ja kupilem) i raz mialem cos takiego... Nie
przypominam sobie, w jakich okolicznosciach mnie sie to zdarzylo, ale
chyba gdy wymienialem tusz... Po tym najpierw kilkakrotnie przeczyscilem
programowo glowice, a potem wzialem sie za... czyszczenie dyszy ;-))) To
jest dosyc ryzykowne, ale tak na prawde, to mniej wiecej raz w roku
trzeba cos takiego zrobic. W kazdym badz razie drukarka juz dziala
dobrze, chociaz niestety czasami programowe czyszczenie nie pomaga (te
gabke do czyszczenia tez od czasu do czasu odsysac trzeba z tuszu).
 Jezeli chcesz sie dowiedziec, jak czyszcze dysze, to daj znac na priva
:) Mam swoj jeden wypracowany pomysl, ale moze jeszcze sa jakies innw
skuteczniejsze - np. jak wyciagnac dysze i normalnie (nie na slepo, tak
jak ja to robie) ja wyczyscic. Wiem, ze panowie z Epsona pewnie juz na
mnie szykuja siekiere (ale tak ladnie klienta ciac? ;) ), ale takie juz
jest zycie - nie kazdego stac na drogi serwis, i to z czestymi
wizytami...

 Pozdr.
  ALX