Re: NU 8.0

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Sat 16 Sep 2000 - 04:36:44 MET DST

Cześć,

Jaromir Dmytrzyk wrote:

> Czy ktoś może jeszcze ma NU 8.0? Wersja instalacyjna , którą posiadam,
> poszukuje podczas istalacji pliku SYMEVNT1.DLL, którego - nie wiedzieć
> czemu - jakoś nie może znaleźć. Bez tej biblioteki nie da się uruchomić
> narzędzi pod Windows. Czy eventualnie mógłby mi ktoś to podesłać?

Poszukaj na www.symantec.com, na pewno mają ten plik (i jeszcze kilka
innych jako SYMEVENT FILES), tylko nie wiem, czy będzie pasował do NU8.
Druga możliwość to serwer ftp symanteca ftp.symantec.com/

Pozdrawiam,

--
        ___
|\  /| |        Marcin Frankowski
| \/ | |--    marcinf -at- globe.net.nz
|    | |    http://www.redrival.com/marcin81/
strona antyspamowa: http://www.redrival.com/marcin81/abuse.html
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny jest w podpisie)