Nazwy plikow

Autor: NeoKosh (timec_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Sat 16 Sep 2000 - 03:11:42 MET DST

Witam,

Przepraszam jesli posylam to na zla grupe, ale wiem na jaka to poslac (chyba
ze ktos mi poradzi).

Mam nastepujacy problem, zrobilem strone www, ma kilkaset plikow html...
niestety rozne pliki maja rozne nazwy (jedne pisane od duzej litery, drugie
od malej, inne calkowicie duzymi, inne zas odwrotnie. U mnie na hdd wszystko
fajnie chodzilo bo wiadomo win9x nie rozroznia nazw plikow jak linux i tak
posylania strone do sieci dziala w 20%, tylko niektore odnosniki sa
wyswietlane. Aby to wszystko naprawic musialbym recznie w kazdym pliku html
poprawiac nazwy, to samo na dysku twardym....

Pytanie: CZY ISTNIEJE JAKIS PROGRAM KTORY ZMIENIA WIELKOSCI NAZW PLIKOW
JEDNOCZESNIE NA HDD i HTML?

Dziekuje za ewentualne doradzenie mi.

NeoKosh